wysylka


Wysyłka

Kupujący może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Towaru:

  1. przesyłka kurierska, (realizowana przez DPD).
  2. odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Mikołowska 31, 41-400 Mysłowice.
Odbiór osobisty Towaru przez Klienta jest bezpłatny.

Przesyłki realizowane za pośrednictwem firm kurierskich dostarczane są w terminach przez nie określonych, dostępnych na stronach internetowych firm. Sprzedający nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane nieprawidłowym wywiązaniem się przez w/w firmy kurierskie z umów obsługi przewozowej.

W przypadku dostarczenia przesyłki niekompletnej lub uszkodzonej podczas transportu, Kupujący zobowiązany jest spisać w obecności kuriera protokół szkody, który powinien zawierać datę i godzinę dostawy oraz opis braków bądź uszkodzeń. Tak sporządzony i podpisany przez Kupującego oraz kuriera protokół należy przesłać na adres Sprzedającego. Brak protokołu uniemożliwia wymianę towaru na nowy bądź otrzymanie brakujących jego elementów. Ewentualne późniejsze stwierdzenie braków bądź uszkodzeń przez Kupującego, nie będzie stanowiło podstawy do jakichkolwiek roszczeń wobec Sprzedającego.

Sprzedający nie odpowiada za błędy popełnione przez Kupującego w formularzu zamówienia, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki.